Met de successen van de sterke eigen merken Jongens van de Klei en Le Bistro de groei in (Retail-)partners die willen inspelen op veranderende consumentenbehoeften bestaat

Landjuweel 100 jaar!

Ook zullen de komende 100 jaren nieuwe producten in ontwikkeling komen met andere verpakkingsmaterialen en andere bedrijfsprocessen worden geïntroduceerd (nieuwe machines en een energie neutrale koelloods). Naast de constante zorg voor kwaliteit en behoefte aan innovatie is er ook behoefte aan verduurzaming van de keten waarvoor een planmatige aanpak mede vorm gegeven gaat worden door de:

Junior Trademarketing Manager (full time)

We verwachten van je dat je

  • Je hebt HBO/WO denk- en werkniveau richting marketing en/of communicatie
  • Je hebt in ieder geval 2 jaar relevante werkervaring in Food
  • Je hebt affiniteit met de FMCG sector en werkervaring in de AGF-sector is een pré.
  • Je bent analytisch sterk
  • Je denkt ik kansen en mogelijkheden
  • Je bent creatief, neemt initiatief en werkt gestructureerd samen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en kan jezelf goed presenteren

Ben je geïnteresseerd en wil je meer gedetailleerde informatie over Landjuweel en deze vacature van Junior Trademarketing Manager?
Neem dan contact op met Michael Boeren (senior partner) van Hightouch via michael.boeren@hightouchglobal.com