Bureau Boeren Executive Search per 1 juni weer zelfstandig
Utrecht – De Executive Search activiteiten van Bureau Boeren worden per 1 juni weer onder eigen “label” voortgezet.
Winnaar SAN Accent
Bureau Boeren is opgericht door Michael Boeren. Met meer dan vijfentwintig jaar ervaring in commerciële rollen binnen de FMCG, zowel in Nederland als daarbuiten, kent Boeren de markt. Boeren begon zijn carrière bij Melkunie Holland en Mona. In 2000 werd hij als Trade Marketing manager bij Bacardi aangesteld. Bij Pernod Ricard Nederland maakte het merkenportfolio van L&WS onder zijn verantwoordelijkheid een substantiële groei door. Van 2010 tot 2013 ontwikkelde hij als Senior Brand Manager bij AB-InBev diverse leiderschapsprogramma’s. Sinds 2013 focust Boeren zich volledig op Executive Search binnen de food en agri. Als winnaar van een SAN accent in 2012 en als spreker bij verschillende congressen staat Boeren bovendien garant voor vakinhoudelijke expertise.
Hoogstpersoonlijk verbinden
Bureau Boeren is ontstaan vanuit het idee dat je het best tot je recht komt, als je jezelf kunt zijn. “Executive Search is een kwestie van de juiste klik maken. De persoon áchter de functie leren kennen. Hoogstpersoonlijk verbinden. Daar draait het om”, licht Boeren toe. “Alles is mogelijk, zolang je maar wil. Daar ben ik van overtuigd. Persoonlijke ontwikkeling is daarbij van groot belang. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor de organisatie waar je deel van uitmaakt. Samen leveren we mensenwerk in de beste zin van het woord”, besluit Boeren.